gr lgflag flag English

latest news1

Ο σύζυγός μου κουράστηκε να κάνει δίαιτα. Τι μπορώ να κάνω;

Καλησπέρα σας, ο σύζυγός μου είναι 33 ετών με ύψος 1.73 και 104 κιλά. Έχει κάνει πολλές φορές δίαιτα αλλά χάνει ελάχιστα ή καθόλου και έχει κουραστεί.

Από όσο ξέρω ο σύζυγός μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας ούτε θυρεοειδή αλλά πρέπει να χάσει κιλά γιατί απ’ ότι υπολόγισα με το δείκτη μάζας σώματος είναι στο πρώτο στάδιο της παχυσαρκίας. Πως μπορώ να τον βοηθήσω;

Αγαπητή φίλη.

Και μόνο το γεγονός ότι ο σύζυγός σας έχει κάνει πολλές φορές δίαιτα -και θεωρείται δεδομένο ότι έχει ξαναβάλει τα κιλά που έχασε- αποδεικνύει το γεγονός ότι θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει να περνάει από αυστηρή δίαιτα σε αυστηρότερη και να υιοθετήσει επιτέλους καλύτερες συνήθειες διατροφής. Είμαι σίγουρος ότι πολύ συχνά δεν βλέπει την ώρα να σταματήσει τη δίαιτα για να επανέλθει στο τρόπο ζωής που έχει συνηθίσει από το παρελθόν και που σαφώς συνοδεύεται αργά ή γρήγορα με υπερβάλλον βάρος.

Κάποιες φορές είναι προτιμότερο να θεσπισθεί μια συγκεκριμένη μέρα και ένα συγκεκριμένο γεύμα πχ. Κυριακή μεσημέρι όπου εκεί θα μπορούσε να φάει μια μεγαλύτερη ποικιλία αλλά και αφθονία τροφών παρά αυτή η διαρκής και συνεχόμενη στέρηση που με το δίκιο του ο σύζυγός φθάνει σε σημεία αγανάκτησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεται ότι όσο περισσότερες δίαιτες έχει ακολουθήσει κάποιος τελικά σε κάθε επόμενη προσπάθεια είναι όλο και πιο δύσκολη η απώλεια του βάρους. Θα σας πρότεινα να βρείτε κάποιο συνάδελφο που θα σχεδιάσει για το σύζυγο αλλά και για όλη την οικογένεια ένα καθημερινό πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που θα περιλαμβάνει ποικιλία από σωστά συνδυασμένες τροφές στα τρία βασικά γεύματα καθώς και εύχρηστα snacks συνδυασμένα με φρούτα ενδιάμεσα των γευμάτων.

Τέλος θα ήθελα να σας δώσω μια συμβουλή για το σύζυγο. Η μέρα δεν θα πρέπει να έχει 24 ώρες αλλά 23. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει να βάλει καθημερινά στη ζωή του μια φυσική δραστηριότητα που η πιο απλή μορφή της μπορεί να είναι ένα τριαντάλεπτο περπάτημα ή δύο δεκαπεντάλεπτα. Και σαφώς θα πρέπει να τεθεί ένα στόχος απώλειας σε βάθος χρόνου και κυρίως όχι τόσο σε κιλά αλλά θα σας πρότεινα την περίμετρο της κοιλιάς στο ύψος του αφαλού να φθάσει μεταξύ 90 και 95 πόντων.