Δημήτρης Αθανασιάδης

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

Τα συγχαρητήρια μου για την οργάνωση και ένα μεγάλο ευχαριστώ προσωπικά στον Βαγγέλη, την Μαργγέλα και τους υπόλοιπους εκπαιδευτές για τις νέες οπτικές γωνίες που μας χαρίσαν.

Ο τρόπος που επικοινωνείτε με τους εκπαιδευόμενους και το κλίμα που επικρατεί, απογειώνει την όρεξη για μάθηση. Ο κύκλος της εκπαίδευσης δεν έχει κλείσει ακόμα, παρ’όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι όλοι οι συμμετέχοντες πλέον λειτουργούν και χειρίζονται τα περιστατικά τους με πολύ διαφορετικό τρόπο.

Αυτό είναι μονο η αρχή, καθώς εφαρμόζοντας όλα τα “εργαλεία” που λαμβάνει, όποιος παρακολουθήσει αυτή την εκπαίδευση, με την πάροδο του χρόνου, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βελτιώνεται συνεχώς.

Ευχαριστώ θερμά για την “συνεργασία”, Δημήτρης

Περισσότερα Σχόλια για την Εκπαίδευση

Stella Saripanagiotou

Στέλλα Σαρηπαναγιώτου

«Είναι τρελός αυτός ο Ζουμπανέας» έλεγα. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να γίνεται! Ανυπομονούσα να έρθει το Σάββατο για να ρωτήσω.

No Photo Generic

Κωνσταντίνα Σιάχου

Το κλίμα είναι πολύ φιλικό, η οργάνωση είναι άρτια. Κάθε φορά αποχωρείς θετικά σκεπτόμενος τα όσα έμαθες και παράλληλα έχεις ανυπομονησία για όσα έρχονται.

Theano Goumenaki

Θεανώ Γουμενάκη

Οι γνώσεις που πήρα δεν μου δόθηκαν ούτε στη σχολή ούτε στο μεταπτυχιακό μου. Τα χρήματα που έδωσα ήταν το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου!

Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο