Μεσολογγίου 51, Νέα Ιωνία

Διαδικτυακά τμήματα άσκησης King Size ♔ αποκλειστικά για ανθρώπους με ΒΜΙ 35+

tmimata-askiseon-gia-atoma-me-bmi-35+

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 21:00

Ο Θεόδωρος Σημάδης σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών εγκαινιάζουν ένα καινούριο, καινοτόμο και πρωτοποριακό για τα παγκόσμια δεδομένα διαδικτυακό πρόγραμμα.

Ένα πρόγραμμα εστιασμένο σε ανθρώπους που έχουν ταλαιπωρηθεί με άκαρπες προσπάθειες άσκησης.

Ο Θοδωρής είναι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, τελειόφοιτος Φυσικοθεραπείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, Master Practitioner στις διατροφικές διαταραχές και την παχυσαρκία, Master Trainer της τεχνικής Hypopressive Training, ιδρυτικό μέλος του International Hypopressive Council και συγγραφέας του βιβλίου «Κουνήσου απ’ τη θέση σου».

theodoros-simadis

Είναι ένας trainer με μεγάλη εμπειρία στην άσκηση ατόμων με μεγάλο βάρος. Η φιλοσοφία του είναι ότι η άσκηση ξεκινάει από την απλή κίνηση και πρέπει να είναι μια υπέροχη εμπειρία!

Η βιομηχανία της άσκησης στοχεύει σε πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων και δυστυχώς έχει αποκλείσει, άθελά της, ανθρώπους με μεγαλύτερο δείκτη μάζας σώματος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διορθώνει και επανορθώνει αυτήν την «αστοχία». Οπότε, αν :

  • ο Δείκτης Μάζας Σώματός σου είναι πάνω από 35 (έλεγξε τον εδώ)
  • βρίσκεις δύσκολο να ενταχθείς σε ένα πρόγραμμα άσκησης με ανθρώπους διαφορετικούς από σένα
  • φοβάσαι να μην τραυματιστείς
  • έχεις ήδη πόνους που θέλεις να τους ανακουφίσεις μέσω της άσκησης
  • δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις για να ασκηθείς ούτε ποιο είναι το ιδανικό πρόγραμμα για σένα
  • αγχώνεσαι αν θα τα καταφέρεις
  • απορείς αν θα ταλαιπωρηθείς, θα πονέσεις ή θα βρεθείς σε ένα περιβάλλον που νιώθεις ότι δεν σε σέβεται
  • θέλεις να αποφύγεις τις συγκρίσεις

Τότε αυτό είναι ένα πρόγραμμα για εσένα!!!

Λειτουργία των προγραμμάτων

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σου ο Θοδωρής θα επικοινωνήσει μαζί σου ώστε να προκαθορίσετε την πρώτη μισάωρη συνεδρία σας (ιδανικά με βιντεοκλήση) η οποία δεν θα περιλαμβάνει άσκηση.

Αποσκοπεί στο να γνωριστείτε, να λάβει το ιστορικό σου και να θέσετε μαζί τα πλαίσια της άσκησης που μπορείς και πρέπει να κάνεις. Με κάθε ανανέωση συνδρομής θα καθορίζεται νέα μισάωρη προσωπική συνεδρία με σκοπό τον έλεγχο των μέχρι τώρα στόχων και καθορισμό νέων.

Μετά από αυτό θα αρχίσεις να λαμβάνεις προσκλήσεις μέσω email για άσκηση κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 21.00. Τα πρώτα μαθήματα ξεκινάνε την Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021.

Το μάθημα στοχεύει στην ενδυνάμωση, την ορθοσωμία και την τόνωση της μυϊκής δύναμης. Μέσα από αυτή την τόνωση θα επιτύχεις την 24ωρη καύση θερμίδων μιας και ο μυϊκός ιστός αυξάνει τις καύσεις.

Το αρχικό τμήμα θα είναι κλειστό στα 15 άτομα!

Τα άτομα θα επιλεχθούν σύμφωνα με την ημερομηνία που θα ολοκληρώσουν όλη τη διαδικασία εγγραφής (συμπλήρωση αίτησης, πληρωμή συνδρομής).

Το κόστος είναι 60€ και περιλαμβάνει την λήψη ιστορικού, 8 συνεδρίες άσκησης, εβδομαδιαία παρακολούθηση του ημερολογίου κίνησής σας από τον Θοδωρή, συμμετοχή σε ωριαίο διαδικτυακό σεμινάριο μια φορά το μήνα.

Οι 8 συνεδρίες μπορούν να γίνουν σε διάστημα 5 εβδομάδων.

Τι χρειάζομαι στο σπίτι μου;

Για να περάσετε πιο ευχάριστα στα τμήματα άσκησης προτείνω τα εξής:

  • να γυμνάζεστε με τις κάλτσες σας αλλά πάνω σε στρωματάκι. Ή πάνω σε χαλί. Ή πάνω σε στρωματάκι πάνω σε χαλί…
  • αν πρέπει να πατάτε πάνω σε πλακάκι προτείνω να φοράτε παπούτσια ώστε να απορροφούνται όποιοι κραδασμοί μπορεί να υπάρξουν.
  • να έχετε δίπλα σας ένα ποτήρι με νερό ή ακόμα καλύτερα ένα ποτήρι με το ισοτονικό ποτό που μας έχει  συστήσει ο κύριος Ζουμπανέας!
  • να φοράτε άνετα ρούχα, όποια κι αν είναι αυτά! Ρούχα που να σας επιτρέπουν να κάνετε κινήσεις σε όλο το εύρος των αρθρώσεων. Οπότε φορέστε τις φόρμες σας ή φορέστε τις πιτζάμες σας…ή ότι θέλετε, αρκεί να νιώθετε εσείς ωραία!

Κανένας δεν θα σας παρεξηγήσει γιατί είστε ο εαυτός σας!

  • θα μας βοηθήσει επίσης να έχετε δίπλα σας ένα βαράκι με βάρος από 0.5 κιλό έως 2. Αν δεν έχετε δεν πειράζει. Χρησιμοποιήστε ένα μεγάλο μπουκάλι νερό (γεμάτο νερό και θα βοηθούσε να μην το πίνετε κατά τη διάρκεια…) ή ακόμα και ένα βαρύ βιβλίο (250 σελίδες και πάνω…).
  • κρατήστε δίπλα σας ένα σκουπόξυλο ή έναν πλάστη.
  • διατηρήστε γύρω σας λίγο ελεύθερο χώρο, τόσο ώστε να χωράτε να ξαπλώσετε κάτω για να κάνουμε ασκήσεις. Εδώ θα χρειαστεί να υπάρχει ένα στρωματάκι γυμναστικής ή χαλί ώστε να ξαπλώσετε κάπου μαλακά.
  • τέλος κρατήστε δίπλα σας μια καρέκλα, αν γίνετε χωρίς ροδάκια (έχω χάσει κόσμο από το πλάνο της κάμερας γιατί στηρίχθηκαν σε καρέκλα με ροδάκια…). Αν δεν υπάρχει θα χρειαστεί να είστε κοντά σε τοίχο. Αν πάλι δεν υπάρχει ούτε τοίχος τότε είστε εκτός σπιτιού οπότε βρείτε ένα δέντρο. Κανένα πρόβλημα!

Το κυριότερο όμως, που χρειάζεται απαραιτήτως να έχετε, είναι η διάθεση να περάσετε καλά!

Καλές προπονήσεις!!!

Comments (4)

Ενδιαφέρομαι για την εκγύμναση. Όμως δεν με βολεύει το πρόγραμμα(Τρίτη-Πέμπτη). Θα μπορούσα Δευτέρα-Τετάρτη από 8.30 και μετά. Μήπως θα κάνετε και άλλο τμήμα?

Καλησπέρα κυρία Κουλοχέρη. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα τις μέρες που θα μπορούσατε. Προς το παρόν δεν υπάρχει σχεδιασμός για νέο τμήμα και αν υπάρξει δεν μπορώ να σας εγγυηθώ ότι θα είναι Δευτέρα-Τετάρτη. Παραμείνετε όμως εγγεγραμμένη στο newsletter του ΚΕΑΔΔ για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε νέα μας στα social media του ΚΕΑΔΔ και το προσωπικό μου (Simadis Theodore).

Κατερίνα Μαργαρίτου

καλημέρα,
είμαι η Κατερίνα και είμαι 53 ετών, παχύσαρκη. Θα ήθελα να γυμναστώ αλλά έχω χονδροπάθεια και στα δύο γόνατα (φάση ΙΙ και φάση ΙΙΙ αντίστοιχα) και ευαισθησία στη μέση.
Θα ήθελα μερικές διευκρινίσεις για το πρόγραμμα: Είναι Online, θα σας βλέπω και θα με βλέπετε; Ή θα μου στείλετε βιντεάκια κατάλληλα για μένα;
Σε περίπτωση που είναι Online αλλά δεν μπορώ να το παρακολουθήσω ζωντανά υπάρχει περίπτωση να μπορώ να το εκτελέσω σε άλλη χρονική στιγμή;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Καλησπέρα Κατερίνα. Τα μαθήματα θα είναι μόνο online. Για λόγους προσωπικών δεδομένων δεν θα βιντεοσκοπούνται. Επίσης η φιλοσοφία, η διαφορετικότητα και η πρωτοτυπία του συγκεκριμένου προγράμματος είναι αυτή ακριβώς. Να υπάρχει άμεση διαδραστικότητα. Φυσικά αν κάποιος θέλει μπορεί να διατηρεί την δική του κάμερα κλειστή αλλά θα μπορεί να παρακολουθεί την τεχνική μου και τις κατευθύνσεις μου την ίδια στιγμή. Η διάρκεια εξάντλησης των 8 προπονήσεων είναι 5 εβδομάδες. Οπότε αν συμβεί κάτι και χαθεί κάποιο μάθημα θα έχετε τον χρόνο για να το καλύψετε. Όσο για τα προβλήματα στα γόνατα και τη μέση αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε θα κάνουμε πρώτα μια ατομική προσωπική συνεδρία για να έχω το ιστορικό σας και θα τα αναλύσουμε καλύτερα. Το σημαντικό είναι ότι αυτά τα μαθήματα έχουν σαν στόχο την βελτίωση τέτοιων προβλημάτων με εξειδικευμένες ασκήσεις που μπορούν να ακολουθήσουν όλοι.

Αφήστε Σχόλιο

elGreek
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Περισσότερες Πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις cookie σε αυτόν τον ιστότοπο έχουν οριστεί να "επιτρέπουν τα cookie" για να σας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις cookieς ή κάνετε κλικ στο "Αποδοχή" παρακάτω, τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο